Sunday, March 25, 2007

Talanalysen..

Jag vet att jag får skylla mig själv som inte börjat tidigare. Men även om jag skulle ha börjat för två veckor sen så skulle det inte gått bättre. Eftersom jag inte har ngn aning om hur det funkar att analysera ett tal. Jo tack, jag vet att det också är bara mitt eget fel.
Men jag orkar inte, jag gör inte det.

Ge mig bara lov! Jag pallar inte längre.

Vill till Arvids >.< Ska ju iofs rida ikväll också, men det med känns faktiskt lite jobbigt. Det enda jag egentligen orkar med är att lägga mig i sängen och stanna där tills den 8 juni. Jag kommer typ att få ig i SvC också. Jag gör ju aldrig uppgifterna, och Lollo är typ jätteless på mig. Hon orkar typ inte hjälpa mig längre för att jag gör ju ändå aldrig ngt.


(Fall Out Boy växer på mig)

No comments: