Monday, March 12, 2007

BÖG!

Sitter hemma hos Christian, har lite ångest för att jag skippade skolan idag. Men inte så mkt faktiskt, ser det som en protest mot hur de pressar oss att göra alldeles alldeles för mkt. Jag håller fast vid att 18-åringar inte ska behöva få magsår och panikångest för att skolan är för mkt! Rösta på vänsterpartiet, så kanske våra barn slipper läxorna iaf. >.<

Tröståt ett miniskrov för ngn timma sen. Ansåg att jag faktiskt förtjänade det. Fast jag hade inga pengar, så Christian bjöd mig för att jag längtat efter skräp typ förevigt nu. Jag lovade att bjuda tillbaks med pizza på lördag, med äppelpaj till efterrätt :D yaaay!

Ska kaanske till skolan imorgon (åh, jag måste.. men jag klarar inte av det längre, jag gör verkligen inte det). Har iaf jobbat liite med PA idag, sen tog batteriet till datorn slut och jag var för lat för att ta fram sladdarna och stoppa in den i väggen. Orkade inte börja med ngt annat heller. PA:t känns som det enda meningsfulla att jobba med. Mest för att inte göra Jonse besviken på mig, och lite för att det är 1 000 000 ggr roligare att skriva om sommarminnen/festival och hultsfred än typ hur Al Gore skulle klarat 11:e sept.

1 comment:

Lotta Olovsson said...

sem. var sådär, nils-åke pratade ganska mkt själv. men klart du ska till skolan, klassen är för liten med alla sjuklingar borta.. jag har bil imorrn, du får skjuts hem om du vill! ^^