Friday, March 23, 2007

Skell...

Var i stan med mami och papi idag. Inte så jävla spännande eftersom typ de enda de gjorde var att köpa en spis och en skrivare (yaay). Men fick tag på akvarellfärger till mig själv iaf. Fick köra hem också. Inte spännande det heller. Mamma och pappa somnade typ och lämnade mig ensam med radion. Det var föresten ngt pucko som stod på en parkeringsficka och blinkade för att köra ut. Det var precis som om han väntade på att jag skulle komma, för han kunde ju inte vänta på att jag körde förbi. Nej, han var tvungen att köra ut mitt framför mig, så jag fick typ tokbromsa ner till 40km/h. Tack, tack som fan. Jävla gay som borde få sitt körkort uppstoppat ngnstans >.< GRR!

Fortfarande, Internet är bajstråkigt! Noll människor inne på msn och efter att alla bilddagböcker osv är kollade så finns det ju absoult inget att göra. Tror att jag ska ta mig ett glas multivitamin och sätta mig och kolla på Simpsons. Lite trist det med, eftersom att jag är inne på mitt andra varv, så jag kan i princip alla avsnitt mer eller mindre. Men tur att man aldrig blir less på Homer iaf xD
Ska dra en sväng till cdon också, kolla om jag hittar ngt med Filip och Fredrik. Jag är helt förstörd efter min heldag på YouTube. Tycker att de faktiskt kan släppa 100 höjdare på DVD snart, eftersom det inte ser bättre ut än att grabbarna ska flytta till USA och lämna oss. >.< När kommer man att se ngt från dem igen sen då?! Fan..

Red Kickan imorse också. Kände mig hurtig som fan. Klev upp 8.00, åt lite och stack sen direkt till stallet. Red kärlekstigen, eftersom jag bara hade till kl. 12.00 på mig så orkade jag inte börja med ngt i ridhuset, sen så var det ju världens mysigaste väder också. Hur som, tränade lite tempoväxligar i trav och galopp. Hon var hur mysig som helst :) Blir lite dressyr i ridhuset imorgon tror jag.

Är dock lite bitter över att jag missar Toxic. En väldigt liten, väldigt elak del av mig hoppas att det blir tråkigt, haha. Men det vill jag inte erkänna xD
Jag lever iaf på tanken om Östersund nästa månad. Ska spara som fan, och fråga Lisa om det är okej också xD Men det känns bara som om vi pratat om det förevigt nu, men det aldrig blir av. Så jag känner mig tvungen, plus att jag vill träffa alla där nere igen också :) Vi måste ju peppa yran! :D:D:D:D


(De spelade föresten Melody Club på radion och gjorde mig grymt sugen ^^ Var tvugen att ladda hem massa..)

1 comment:

Lotta Olovsson said...

haha mina päron har också köpt ny spis. från internet, väldigt hi tech va.. :P

haha. vad jag hoppas är att du och ditt pack får för er att åka in till toxic ikväll! :)