Tuesday, March 20, 2007

Skrivaren är död.

Så gott som iaf. Vi trodde att det var patronerna, men icke. När vi bytte så var den bara helt cepe. Vi ska kanske köpa en ny till helgen. Om vi hittar ngn som inte kostar en miljon.
Jag är sugen på att köpa en ny bärbar cd-spelare också. Mest för att de högst kostar 200:- nu, och dels för att min älskade inte fungerar längre "/

Har lyssnat massa på Säkert! nu de här dagarna som jag suttit hemma och varit sjuk. Har skrivit in mig på arb.förmedligen också. Ska nog dit och prata med dem på fredag.. eller kanske nästa vecka ngngång?

Har suttit massa massa med PA också >.< Men inte ngt med rapporten. Nu hoppas jag bara på att Karin tycker att det jag har gjort duger :)

..Jag saknar Belinda. Kommer typ att missa henne på lovet också >.< BAJS


http://www.youtube.com/watch?v=ue3MD1tSnD4
Satt och lekte lite på YouTube. Hittade det här klippet och började tänka på och sakna Therese så jävla mkt. Kommer ihåg hur mkt hon älskade den filmen, och soundtracket till den. Hon spelade det hela tiden...

1 comment:

Belinda said...

Neeej, inte alls! Klart vi ska leka på lovet!