Tuesday, March 6, 2007

piercing! PEPP!!

Äntligen, nu sitter den där! Den ömmar och stramar lite, men det är det värt :). Men det ser jävligt gay ut med en ring och en stav. Längtar tills den läkt så att jag kan fixa två ringar istället, så mkt finare. Köpte föresten två ringar hos piercaren, kändes som om jag verkligen skyltade med att jag inte var något mattegeni;
Piercaren -"Ja, du skulle alltså ha två ringar. Det blir 75:- styck."
Jag -"Fan, jag som bara har 150:-!"
PINSAMT MARIA! xD

Köpte iaf en jacka också, kände att jag faktiskt behövde det. Har verkligen ingen riktig vårjacka. Haha, kände mig bortskämd också. Ringde hem och bad pappa sätta in 500:- på mitt konto, han ifrågasatte det inte ens :) Snälla föräldrar jag har..

OH, föresten!! JAG KÖRDE I LULEÅ! YAAY! ^^, Jag är jättejättejättestolt över mig själv. Både jag och Fia var grymma bakom ratten, typ som om vi aldrig gjort annat :)

(Bilder på piercingen kommer väl sen, orkar inte bråka med det nu)

1 comment:

Fia said...

Jag skrek innombords hela vägen när det var min tur att köra ut. Det var hemskthemstkhemstk!!! >.< Nåja, vi överlevde.