Sunday, March 18, 2007

Malå

Missar ännu mer skola nu. Sitter hemma i Malå. Åkte hem för att jag skulle försöka få ngt gjort tänkte jag. När jag kom hem frös jag så att jag trodde att jag skulle dö. Hade nästan 39 graders feber >.< Åh, jag är less på att vara sjuk. Men det är jääävligt skönt att ha äkta skyll till att ligga och sova hela dagarna.

Ångest som fan idag. Jag pallar inte skolan längre! Det är för mkt, och jag har skjutit upp det för länge. Funderar på att bara skita i det. Det finns ju komvux. Kan läsa upp mina betyg sen. Jag behöver inte döda mig själv nu för det. Har ändå så pass dåliga betyg (även om jag verkligen försöker få till det här) att jag ändå aldrig kommer att komma in på ngn utbildning jag vill. Så varför ens försöka?


Äh, ska gå och lägga mig nu. Orkar inte sitta uppe längre. Det är för jobbigt...

No comments: