Friday, March 9, 2007

pfft...

JAG HAR FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT!!



Men hur som, red ju Kickan idag. Hon var superduktig. Tänkte ju egentligen rida lite dressyr i ridhuset, men det var några småtjejer som longerade shettisarna, så jag red kärleksstigen istället. Men körde ändå lite dressyr, lite skänkelvikningar i trav och försökte jobba henne i galoppen. Kunde dock mest skritta eftersom typ hela Malå bestämt sig för att promenera där just då. Mötte en dagisklass som var ute på utflykt eller ngt. Två av de äckliga ungarna försökte sitt bästa för att skrämma Kickan. Som tur var så är hon inte så lättskrämd, hon tittade bara lite extra länge på dom sen fortsatte hon framåt. Imorgon blir det ju som sagt var uteritt med Anette, kul :)

Hela månaden är förstörd, det blir nämligen inget Toxic! Fan vad jobbiga de är som höjt åldersgränsen till 20. Jag fattar verkligen inte varför, grrr! "/

Sen så är jag sådär allmänt depp ikväll också. Christian ringer typ och berättar hur trevligt han har det, och jag sitter hemma och stirrar på en tråkig jävla dataskärm! Tycker inte alls om det. Sen så har min ångest nästan utvecklats till dödsångest för att jag aldrig jobbar med vettiga saker. Hatar mig själv för det, jag gör verkligen det!

Iaf, kanske Östersund nästa helg, men jag vet inte. Eftersom att jag själv inte har några pengar kvar så måste jag låna/få av mina päron. De har redan gett mig 900:- den här månaden, så jag vet inte hur sugna de är på att ge mig typ 500:- till. Kanske mer om jag msåte åka buss. Så om nu inte min brorsa ska dit så kan jag nog räkna bort Östersund... suuck! Får ta det nästa månad istället! Då kanske min piercing läkt lite mer också, inte så smart om jag festar sönder den x) Inte för att jag tror att det är ngn fara eftersom att jag typ festar en gång i månaden nu för tiden...

Äh, jag har iaf tröstat mig med att ladda hem mer musik; Laakso, Säkert! och Cute is what we aim for. Det kanske får mig pepp ett tag iaf . (Lite gladare blev jag faktiskt när jag fick hem Säkert!skivan på typ 50 sek ^^)

Åh, varför måste Christian åka till Piteå imorgon? Jag vill ju träffa honom. Så jobbigt om jag inte kan vara med honom förrän på söndagkväll, då kommer jag bara att ha ångest eftersom att skolan börjar om då. Har inte skrivit ngt på min historieuppsats och inte läst ett skit i engelskaboken (som skulle varit utläst FÖRE lovet). Gay!

Jag tycker om Salems hår ...jag vill ha det för mig själv! xD

No comments: