Thursday, March 1, 2007

Min mage är nervös! Eller, snarare jag som är nervös och jag känner det i magen. Inte så mycket för piercingen längre, snarare för att pappa visade mig idag hur sjukt dåliga däck vi har på Oza (den lilla blå). Vi körde och tankade efter maten, dels för att jag skulle lära mig göra det och dels för att den behövde bensin. Men hursom, på väg till macken så sa pappa att jag skulle trampa in kopplingen och bromsa lite hårt så där. Så eftersom att jag brukar lyssna på min far så gjorde jag det. FY FAAAAAN!!!! Snacka alltså, ingen kontroll över huvudtaget! Ändå körde jag bara typ 40 km/h kanske. Oza har ju inga abs-bromsar, så om det kommer en ren så dör jag/vi beroende på om den bestämmer sig att hoppa upp på vägen när jag sitter i bilen själv eller när jag har alla kids med mig! Fy fan för vinterväglag säger jag bara.

Nervös för piercingen också, men det var bara för att jag drömde om en äcklig, skäggig, ohygienisk piercare inatt. Fast istället för Christian/Fia/Anna så var det Jonse och Lotta som följde med mig. Skit konstigt. Jonse ville hitta piercaren själv så jag fick sitta kvar och ha svenska. (Jo, jag vet att det är ologiskt, men det var ju en dröm.) Sen när hon kom tillbaks så hade piercaren typ siktat fel och satt den just snett/under näsan... Lotta körde bara runt i en bil, pratade i telefon och försökte hitta vart vi var... Jag vågade aldrig pierca mig, kom bara så långt att jag satte mig i hans stol, som var en tandläkarstol, sen vaknade jag xD

Träffade btw Ulrika och Yoshi (XD) på Malåborg idag. Han var så söööt... katten alltså. Hon peppade Monopol på lördag, som vi nog alla gör :)

Nej, borde börja plugga lite religion nu, fick ju ändå en dag extra än alla andra så det känns som om jag måste kicka ass på det här provet.!

No comments: