Wednesday, March 7, 2007

Stallet

Var en sväng på stallet idag för att hjälpa Anette att tömköra Noel. Han var skitduktig med tanke på att han aldrig gjort det förut. Sen lät Anette mig prova ett tag också, kändes lite som om varken jag eller Noel fattade vad vi skulle göra egentligen. Imorgon har jag hyrt honom hela dagen. Ska bli så jävla mysigt att få rida igen. Men jag skippar hoppningen och rider ut med Anette istället. Kommer att vara nog jobbigt under dressyren när jag måste dela ridhuset med en massa kids som bara är ivägen hela tiden. Ska höra med Anette (haha, eftersom att Jannike är borta är det typ hon och Carola som bestämmer) om jag inte får rida efter alla andra.


Hur som, jag har inte gjort ett enda skit idag. Inget vettigt (läs; som har med skolan att göra) iaf. :( Känns skitjobbigt. Har hur mycket som helst att göra ju! "/


Äääh, ska se om jag inte får se Top Model hos Anette ikväll, jag vill inte missa det bara för att vi inte har trean hemma! (Jo, jag vet att jag är nörd. Men jag kan inte hjälpa det)



(Piercingen! Ser så jävla konstigt ut med en ring och en stav... men whatever xD )

No comments: