Thursday, March 8, 2007

Jag är less! På riktigt!
Jag vill ha sommar nu. Har inte ens tittat i skolböckerna under veckan och det ger mig skitångest! Jag vill inte dö av stressymtom när jag är 18 liksom....
Hur som, skit samma! Orkar inte bry mig just nu. Det spelar ändå ingen roll.. (Jo, jag vet mkt väl att det ju visst spelar roll, spelar roll som fan! MEN JAG PALLAR INTE JUST NU!)

Red Noel idag, skitmysigaste ponnyn ever xD. Nej, men seriöst. Han var jättefin. Inte lika pigg och så som jag hade förväntat mig, men han var rolig. Hah, när jag och Anette drog Lindenäs blev han typ tokig. Så fort Fighter började galoppera började Noel sparka bakut och busa. Så jävla sött liksom! Borde ju egentligen skällt lite på honom eftersom han inte får lära sig sådana dumheter, men jag älskar när hästar gör så. Det visar ju bara att de har roligt :)
Malin var på stallet också en sväng, hon hörde om jag ville rida Kickan imorgon och på lördag. Klart som fan jag ville :) Det blev en massa hästar på lovet, helt underbart :D
Så imorgon blir det väl typ ett lätt dressyrpass i ridhuset så att jag får känna lite på henne, och på lördag tänkte jag och Anette dra ut Lindenäs igen. Så myys! Anette får låna Duran av Carola ^^.

Har iaf laddat hem en massa massa Lasse Lindh och Salem Al Fakir. Kände att jag förtjänade/behövde det. Ska till Fia/Erik på söndagkväll också, ska ta med mig datorn så att de får lite vettig musik att lyssa på :)




Jag ger dig inte min morgon och inte min dag du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag
Hela underbara, unika jag inte något så fjuttigt som en morgon och en dag

...jag saknar Christian JÄTTEmkt! "/

No comments: