Thursday, March 15, 2007

Sjuuuk >.<

Fortfarande ont i huvudet. Men inte konstant, utan bara när jag rör mig snabbt eller tittar med ögonen åt ngt håll och inte följer med med huvudet... hrm?

Hur som, idag! Världens mest långsamma/meningslösa dag. Vet att jag ofta säger det, men idag tog alla rekord. Var hos Christian till typ 11.30. Sen körde jag hem i förhoppningen om att få ngt gjort. Fick inget gjort. Åt lunch och duschade. Sen la jag mig i sägen jätteledsen över att alla Ipren redan blivit uppknarkade. Hittade några Curadon som jag snott hos sjuksyster i fickan. Tog dem, det hjälpte inte ett skit! Slog på Simpson, ungefär kl. 12.30. Låg kvar i sängen och kollade på Simpsons. Anna kom hem, ungefär kl. 16.00. Va fan liksom? Så jag låg alltså och gjorde ingenting alls (trots att jag har upprörande mkt att göra) i ungefär 3 ½ timma.
Åååh, ååååååångeeeest!!

Klippning imorgon. Har funderat på att vara lite självständig och kanske klippa lugg istället för som Sofia. Men jag vet inte om jag vågar än. Ska höra med frisören om hon tror att jag passar i det. Och om jag nu klipper lugg utan att passa i det så får jag väl gå ngn månad med mössa?


(Spelning i Malå imorgon. Typ Amöba som jag vet, annars bara en massa band jag aaaldrig hört talas om ^^)

1 comment:

Fia said...

Du blev säkert jättefin! Hörde av Anna att hon skulle "testa" nått på dig. Ooooh.. Får snart se hur det blev! :) :D