Saturday, March 10, 2007

Jag går nog och lägger mig nu..

Helt seriöst, jag orkar inte vara uppe längre. Inte för att jag är trött utan för att allt jag gör ändå känns så jävla meningslöst och att jag skulle få ut ungefär lika mkt av mitt liv om jag sov! Kommer iofs inte att kunna sova eftersom att klockan bara är 21.30, men då kan jag iaf ligga och stirra i taket och känna mig sådär lagom depp/emo. >.<


Det enda jag skulla palla nu skulle vara att bara umgås med Christian. Men han är ju i Piteå "/. Åh, vem fan bestämde att sportlovet bara skulle vara en vecka?! Jag skulle så gärna ta en vecka ledigt till. Kommer att dö om jag tvingas gå till skolan på måndag. Skäms för att jag inte jobbat ngt med PA:t. Mest för att det gör jag ju med Jonse, så om jag är lat så drabbar det ju inte bara mig.. men ffs, RYCK UPP DIG MARIA!! >.<

No comments: