Monday, March 12, 2007

Internet är tråkigt!

Jag insåg just att det finns ju faktiskt inte så mkt att roa sig med på Internet, inte när man bara har halvlite tid iaf. Alltså för lång tid för att bara hinna kolla alla mailar och sen vara färdig, men för kort tid för att börja kolla runt bland massa musik osv.

Jag har bestämt mig, det blir skola imorgon... Men enbart för att vi bara har typ en lektion! Jag är helt ärligt utbränd tror jag. Jag pallar ingenting längre. Jag hoppas som fan att det går över, annars kan ju jag vinka av mina betyg och nöja mig med ICA resten av mitt liv >.<

Lotta: Jag har bil tills på onsdag nästa vecka :) Så jag behöver ingen skjuts, men tack ändå! Lovar att skjutsa dig ngn dag när du inte har bil ^^,

2 comments:

John said...

jag har ångest efter en sommar på ica, tro mig, det är inget liv

Fia said...
This comment has been removed by the author.