Sunday, March 25, 2007

Åh, palla buss imorgon >.<
Känns bara så jävla drygt att gå omkring med datorn. Måste ju ta den på skolan och allt! nOOb liksom xD

Gjorde aldrig talanalysen. Vet inte varför jag är så dum... antagligen så tänkte jag det som ngn slags protest eller ngt. Fy fan vad jag är sämst. Sen missade jag toxic i går också, allt är skit! >.<


(okej, nu ska jag nörda mig ett tag.. men jag skyller på Christian att jag blivit så nörd)

Meen, har iaf bestämt mig för en eos 400D istället för en D80. Nikon känns lite för seriöst för mig, iaf D80. Skulle egentligen kunna köpa en D40, men så har vi det där igen att alla kameratillverkare verkar tillverka sina kameror för 4-åringar. Jag vill inte ha en skitliten kamera, skulle jag vilja det så skulle jag kunna köpa en kompaktkamera. Låt systemarna ta lite plats va fan! 400D är också egentligen alldeles för liten, därför kom jag på att om jag köper vertikalgrepp till så kan jag ju hålla i den, yaay! :) Men det blir nog först om ngn månad. Ska försöka spara så mkt pengar som möjligt (hah, lycka till). Den enda stora utgiften ska få bli resa till Östersund i maj för att kolla på Camillas bal (gud vad pinsam jag är som inte minns de andra som hade bal samtidigt). Iaf, Christian visste ett jättebra Tokina-objektiv som jag kunde köpa till också, som bara kostar typ 2000:-, och sen ett minneskort och en väska på det. Det blir max 11 500:- :D Kommer billigt undan med bra prylar.



Äh, nu ska jag kolla på Jamie Oliver.

No comments: