Friday, April 13, 2007

Snook - Hiphop

Och Hiphop som att hata alla bögar men ha videos med lebbsex
Hiphop som tjocka DJ:s
Hiphop som mixerbord
Hiphop som kristendom
Hiphop som mr. Cool


Hängde massa med Anette och Emelie ikväll. Skitkul!

Började med att jag satt hemma och tråkade sönder, så loggade Anette in på msn och berättade att hon var i Malå (yay). Så jag gick över, sen gick vi ut på en promenad. Gick typ samma sväng som jag gick själv igår. (Ja, Maria var ute och motionerade! Dock i mina nya Cheapskor som tyvärr är en halv strl för liten, så jag har skavsår nu)

Iaf, efter att vi hade gått en sväng så gick vi hem till Anette och hämtade hennes ALT xD (Forden). Körde omkring planlöst alldeles för länge. Haha! Tyvärr så var slutsteget cepe = absolut ingen bas. Men det funkade ibland, skitirriterade! Jävla glapp.

Det var jättemysigt att få träffa Anette igen! :) Så längesen vi umgicks på riktigt ju. Hon ska tydligen flytta till Lycksele på riktigt nu i sommar och skaffa jobb, förhoppningsvis på djurparken. Hallå liksom, jag kunde ha fått jobb på djurparken om jag inte hoppat av cepeutbildningen! xD




Var på skitbra humör i kväll, ända till ngt hände och blev på skithumör. Men det var när jag var på väg hem från Anette. Men det behöver jag inte gå in på nu, spelar ändå ingen roll.
Borde däremot sova, ska upp tidigt imorgon! Ska ju till stan :D yay! (iofs så har jag inget att handla för, så jag vet väl inte om det är så mkt att hurra för)

Kommer btw att skita i att festa helgen jag fyller år! Mest för att jag är helt opeppad, för att jag inte har några pengar och för att jag ändå inte får mig från Malå. Hurra liksom, kommer att åka hem för att gå på arb.förmedlingen sen kommer jag att vara ensam hela jävla helgen eftersom att mamma är i Lycksele och pappa jobbar. Kul liv!

3 comments:

Lotta Olovsson said...

snook :)

men DAMN! ok nu går hela veckan åt att peppa dig på din födelsedag

Fia said...

Jag och Erik kan baka en tårta åt dig om du vill ^_____^

tyjftyjftykfyul said...

Vi kan baka en stor fin och fluffig tårta :>