Wednesday, April 25, 2007

Posttöntar, EKKEL!

Töntarna på posten har skickat tillbaks min kamera till Umeå >.< LESS! Får jag den inte ikväll så skiver jag ett mail till cyberphoto och frågar vad det egentligen är som pågår. (Även fast jag inte tror att det är de som är ansvariga för det här, det är nog ngn jävla tonårslärling på posten som sorterat fel, GRR!)

Men hur som, skrev just nationella provet i SvB. Hoppas att det gick bra. Haha, skrev om just bloggar ^^, Nämnde min egen blogg, och pappas åsikt om bloggar (att de är jättetöntiga och helt meningslösa)

Nee, nu ska jag gå hem. Palla sitta och vänta på lunch, kan lika gärna steka en hamburgare hemma eller ngt. Sen så måste jag skynda mig hem, Christian kommer och säger hej, YAY! :)

Jag är förövrigt glad igen (om man bortser från postens sätt att hantera mitt paket, lovar att kameran är paj nu när jag får den också. Som ett straff för att jag hade så mkt flyt med pengarna som jag köpte den för). Men det jag skulle komma till; Det är inte lag på presens. Jag har officiellt tagit upp mitt PA igen och ämnar att lämna in det :) Skönt!!

No comments: