Thursday, April 26, 2007

Frågor och Svar:

1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Uhm, haha. Samma som för Belinda; ingenting. Men på s. 19 står det "De ska snart åka på sommarens sista logdans i Råluns som ligger en mil utanför Arvidsjaur" (Vad fan är det här för bok egentligen?!)

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?Väggen...

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Go' morgon Sverige xD

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Uhm... 8.40? (Fan, 8.46)

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Längtar efter kameran, har ångest för att jag måste börja med PA:t

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag följde mamma och handlade igår, och skulle hämta ut min hårddisk. Men den var tydligen strandad i Ånge den med! Jävla jävla skitsytem!

7. Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen?
Kollade min orderstatus på Cybephoto (Försändelsen har sorterats i Umeå, men det var igår morse)

8. Vad har du på dig?
En jättestor tröja med en katt som sover på, och mjukisbyxor :)

9. Drömde du något inatt?
Ja, shit! Det gjorde jag ju... men kommer inte ihåg vad

10. När skrattade du senast?
Igår :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Uhm.. inte så mkt: hyllor, en konsumkalender, en klocka och en lejonkungen tavla som jag färgla när jag var liten :D

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Haha, de nya bönderna i bonde söker fru. Tre av dem var med på nyhetsmorgon imorse (bläddrade mellan svt och 4:an). En av dem var jätteung.. eller ja, typ tjugonånting. Programledaren typ tvingade fram att han var oskuld xD Okej, han sa det väl inte högt... men det var underförstått ^^, Kanske inte så konstigt, men jävligt kul. Annars tanten som är med i Bonde söker Fru (?), hon kunde aldrig titta när hon sa ngt. Istället blinkade hon 5sek åt gången, såååå irriterande.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Allt för att slippa PA:t är välkommet

14. Vilken var den senaste film du såg?
Uhm, det kan ha varit Man on the Moon, med Jim Carry.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett PS3 xD, ny personal till posten i Umeå, massa kläder och massa kamerapryls ^^

16. Försök berätta något om dig som folk inte vet om?
...tough one. Haha nu vet jag! Jag har Good Charlottes nya skiva på datorn. Men till mitt försvar så måste jag säga att det bara är för vetenskapliga orsaker. Skulle kolla hur grymt jävla dålig den var egentligen, och jag behövde ett gott skratt. Blev inte besviken; säkert de sämsta som någonsin producerats ^^

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik
Fixa så att ngn lönnmördar Bush och drar tillbaks soldaterna från Irak. Sen skulle jag vilja utbringa dödsstraff på alla som inte sparar energi.

18. Tycker du om att dansa?
Hrm, det kan jag verkligen inte hävda

19. George Bush?
Jag tror jag redan svarat på vad jag tycker om honom?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Uhm, jag vill ju inte ens ha barn, så jag har inte funderat så mkt på det där.. (och om jag vill ha barn så är det bara för att kunna klä det i Cheap Mondays GRYMT söta barnkläder)

22. Skulle du överväga att bo utomlands?
Njaaa, i så fall inte ett jättevarmt land. Men typ Canada (jag måste få stava med C), kan tänka mig att temperaturen där är lagom... Annars New York :D leett! hahah

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Det beror på, om jorden inte är helt förstörd då så skulle jag gärna vilja få en ny chans. Annars; Välkommen

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Mitt spontana svar är Belinda; men hon har ju redan svarat..

1 comment:

Belinda said...

Eller Hur! Det känns helt Skevt att skriva Canada med K! Jag tvingade mig själv att stava det korrekt igår >.<