Wednesday, April 4, 2007

The Same Old Blood Rush with A New Touch

Jag tror att jag dör ! Helt på riktigt !
Vill att det ska bli den 11 maj NU, så att jag får åka härifrån. Vill till Östersund, är där alldeles alldeles för sällan >.< Men den 11 maj, då jävlar. Naturarna skulle ha sin bal då. Ska kolla på dem, och sen dra ut och festa :)
Sen vill jag att det ska bli yra också! :D Fatta liksom, så jäävla roligt. Erik och Lotta hänger iaf på, yaaay! Om det blir så att vi campar så är det förfest i tältet minst en av dagarna iaf :) Det är redan utlovat.

Haha Lekte med Belinda ikwell :D FRESH! haha, lol liksom! Hon bor verkligen i en second hand butik. Det är inte bara som hon säger. Och det finns häftiga saker där också. Hon hittade en skitgrym randig tröja (jag blev avundsjuk) och en häftig klänning :) En massa annat kul också. Målet var egentligen att hitta ngt till imorgon när vi ska fota, men vi kom in på ett litet sidospår och glömde helt bort det. xD
Palla stugan imorgon? Jag vill hellre vara i Malå och umgås med Bajsbarn till hon åker tillbaks till äckliga Växjö >.< (Okej då, inte äckligt, bara äckligt långt bort). Längtar tills på lördag! PEPP! Synd bara att Mikael är så jäkla tjurig ! grr

Har lyssnat alldeles för mkt på FOB och CIWWAF på sistonde. Försöker vänja av mig innan jag blir så less så att jag inte ens kan titta åt deras håll. Måste också medge att Melody Club - Killing A Boy är en ny favorit :) Jag har ett ord för er: SÖT! ^^





Vill skriva mer, men rädd att det bara blir en massa meningslöst skit.. Vill skriva en massa, men känner att bloggen kanske inte riktigt är rätt forum för allt jag vill få ut. Äh, tar det en annan gång. Pallar inte nu!

No comments: