Wednesday, April 25, 2007

plan c

Du kommer aldrig mer vara ensam, aldrig mer den hemska känslan.

OH, på tal om Lasse. Jag har ju fortfarande inte hört den nya skivan, Skam Maria!! Måste se om jag inte kan hitta den ngnstans. Jag har ju till och med mig usb-kabeln till iPoden, så om jag hittar ngt så är det bara att föra över.

Såg DET roligaste avsnittet av Family Guy idag på bussen xD. Peter var på ett "kvinnoläger" i två veckor för att lära sig att uppskatta och respektera kvinnor. När han kom hem var han typ kvinna själv. Han berättar för Lois medan de står och tittar på en sovandes Stevie att han är avundsjuk på henne för att hon fått uppleva hur det är att vara mamma. När Lois går därifrån så tar han upp Stevie och börjar amma honom (bara det här är ju så sjukt jävla roligt). Stevie som sover märker ju inget, och jag antar att han tror att det är Lois. Han vaknar av att han får ett hårstrå i munnen... sen tar det skitlång tid innan han uppfattar vad det är som händer. Sen hans reaktion xD . Jag spolade tillbaks och tittade 5 ggr, så sjukt roligt xD haha.


Men nog om det. ÅNGE ÄR EN SKITSTAD! (iaf postcentralen)
..så nu var det sagt


(bara så att alla vet; alla mina vänner är dåliga på att uppdatera sina bloggar) haha

1 comment:

Fia said...

Förlåt förlåt förlåt... men jag ska uppdatera.. nån dag :P


OOOOHH! Det där är ett av de bästa avsnitten! Underbart när han upptäcker att det inte är Louis bröst han suger på ... I lööööv it!! :D :D :D