Tuesday, April 24, 2007

Jävla skit PA!

Helt ärligt, vilken jävla tönt har kommit på att man måste skiva huvudtexten i pa-rapporten i presens?! Det går ju inte...

Vad då;
"Oj, nu händer visst något som ger oss ett problem. Vi har inte tillräcklig med bilder till guiden, så vi är tvugna hitta på något annat. Nu har vi tänkt ett tag och vi bestämmer oss för att skita i det problemet och döda presensmannen istället!"
Jag har ingen aning om hur jag ska knyta ihop det. Jag vill kunna skriva meningar som; "efter att vi tittat över varandras kapitel så satte vi oss vid dator för att börja få ihop guiden på allvar".
Nu blir det mer; "..." Nej, gud! Jag vet inte ens hur det blir. Presens är för idioter >.<

Lycka till med att få ihop en tidsperiod över typ 5 mån i presens, utan att det låter som en jävla barnbok!! Säkrt skitlätt för folk som är vana att skriva i presens, jag skriver ALDRIG i presens. Skiter snart i PAt, helt ärligt. Kommer aldrig att få ihop det för att de har helt fucked up regler för hur rapporten ska vara. Varför får jag inte skriva i imperfekt om jag vill?! ,

Sen är jag irriterad över att jävla Cyberphoto skickade min kamera till Ånge! Varför?! De är väldigt mycket längre till Ånge än till Malå från Umeå, det finns inget som helst skyll i hela världen för att skicka den dit först. Det blir bara världens äckligaste, mest meningslösa omväg.

(Skulle jag inte haft jävla SvB nationella imorgon så skulle jag skita i skolan hela veckan! Palla åka till Arvidsjaur! Där finns ändå bara en massa töntar som kommit på att man ska skriva rapporten i presens. Snart skriver jag den i imperfekt iaf, och skiter i om jag får IG på den för det... då har jag iaf lämnat in den. Men de skulle vara jävligt bittra om de ger mig IG i hela kursen bara för att jag skriver i fel form)

2 comments:

tyjftyjftykfyul said...

Neeeej, så sjukt jobbigt >_<
Då kanske min kamera också är på väg till en annan ort än Arvidsjaur...

Nu när jag läser din blogg, så inser jag att det kommer ju ta år och dagar att fixa allt i presens... Får hoppas man hinner göra det på torsdag under PA-dagen... tror jag måste skriva ett blogginlägg eller nått... Har för mycket att skriva...

Fia said...

Presensmannens.. haha n_n

skriv den i imperfekt, jag och Birgitta Grahn sågade sönder guiden och sa att det minsann visst inte gick att skriva i presens!!
Det är ju bara löjligt!!! >.<

jag skrev huvudtexten i imperfek, och Birgitta har läst den. Då sa hon att allt var bra, och att betyget nog var kirrat. Så att se lite mellan fingrarna gör nog handledarna, bara det ser snyggt ut ^^ hihi