Tuesday, April 10, 2007

Brand New - Guernica

I submit no excuse.
If this is what I have to do I owe you every day I wake.
If I could I would shrink myself, sink through your skin to your blood cells.
Remove whatever makes you hurt but I am too weak to be your cure.
Is this the way a toy feels when its batteries run dry?
I am the watch you always wear but you forget to wind.



Längesen som fan jag lyssnade på Brand New. Blir att slänga in dem på telefonen och lyssna sönder igen xD Försöker få hem det "nya" albumet (The Devil and God are Raging Inside Me) nu. Så om typ 4 min får jag höra det med ^^, yay

Men funderar dock på att sova snart också. Ska upp imorgon och FÅ NGT GJORT!!!!


Slösurfade på Ebay och hittade två jättesöta klänningar. Ville ha, men auktionen med den blommiga/svarta var det bara 3 minuter kvar på. Så jag orkade inte bråka. Skulle iaf fått den för typ 400:- med frakt och allt. Ångrar lite att jag inte la ett bud iaf "/




1 comment:

Fia said...

supersöta klänningar!! ^^,
Du hade säkert varit söt i den gul/svarta, men life's life. :) När gick den grå ut? .. kanske bråka om den ist? ;)
PS. Brand New var på Letterman för någon dag sedan, de var jättebra! :)