Thursday, April 26, 2007

Pfft

Haha, bestämde mig just för att beställa ett motljusskydd till kameran. Men inte för praktiska skäl, enbart för estetiska skäl xD ..sen kommer det ju säkert till användning ngngång. Men till att börja med så kommer jag bara att se häftigt pressfotografisk ut . xD Kommer att beställa med Christian när han beställer sin blixt, så det bli väl nästa vecka ngngång kan jag tänka mig.

Har ju då fortfarande inte fått kameran, men helt ärligt så hade jag näästan inte väntat mig det heller. Visst, jag blev jävligt förbannad, men kom över det rätt snabbt också. Haha, tur att jag var trafiksäker idag också. Just när jag fått reda på att de skickat den till Ånge IGEN, så sprang jag ut till bilen för att hämta ut min hårddisk så att jag skulle ha ngt att trösta mig med. Surprise; den var fortfarande fast i Ånge. Ånge ska dö! När jag blir världspresident så kommer det första jag gör vara att atombomba Ånge. Men hur som, körde typ 80 i samhället >.< Ooops! Men det var lite utanför, började gasa vid kommunhuset, så jag körde inte på några barn iaf.

Faktiskt inte så bitter över kameran, bara lite. Istället peppar jag fest på lördag. (Trots att min piercing svider, men jag försöker att ignorera det xD Jag har sämst läk kött helt enkelt, den andra gjorde ju så i all oändlighet innan den läkte på riktigt, so I have no worries.) Christan köpte Smirnoff Apple till mig <3 Trots att jag bara bett om vanligt. Han är jämt så söt ^^ ...saknar honom. Lite tur faktiskt att han åker till Luleå/Piteå imorgon, för annars skulle jag vara så depp för att jag inte är i Arvids och umgås med honom. Nu kan jag iaf trösta mig med att även om jag var i Arvids så skulle jag inte kunna träffa honom.

Sen; om Marlene frågar så är jag sjuk imorgon. Vill egentligen inte ljuga för henne, men jag har prov, har inte pluggat ett skit (har prioriterat PA:t) och vill stanna i Malå för att se om kameran, kanske, mot alla odds, trots allt kommer :p

PA:t föresten; skrev hela huvudtexten idag. Varför tjatar alla om att det är så jobbigt? Fick klar den skitfort ju! Har inledningen och förordet klart sen tidigare, så nu har jag bara avslutningen kvar (..och det är typ den som jag har svårast för också). Men jag känner mig lugn angående PA:t. Talanalysen däremot = lite mer stress. Har inte börjat ännu... Tänkte sitta med den på söndag (Eller hur?! Söndag är bakisdag) Annars typ ibörjan av nästa vecka, eftersom PA:t är så gott som färdigt. Skulle bara behöva rapportskrivningspapperet (skulle fått ett sånt rött streck under om det var word), eftersom jag inte riktigt har ngn koll på vad som skulle vara med i Avslutningen. Sen har jag ju då kvar den Abstrakta delen också, men hallå; den skriver man på max 10 min.

1 comment:

Fia said...

Ooh ^^ här uppdateras det också

Jag vet! :D Visst var det superlätt att skriva den!?

Om du vill kan jag maila papperet om avslutningen.. eller... du får den ändå ^^ för jag är snäller.