Monday, April 23, 2007

.

Usch ja! Skulle inte jag skriva på min Pa-rapport?

Har suttit på fotosidan typ hela kvällen istället, på msn och framför tvn! Bra jobbat.
Men, har ju faktiskt en hel dag på mig imorgon istället. :) Ska till sågen en sväng, sen ska jag (förhoppningsvis) till kiosken för att hämta ut kameran. Sen medan batteriet ladda kan jag sitta och skriva. (Eller hur att jag kommer att göra det? haha)

Jag är trött. Har ingen dator med mig = inget Simpsons. pfft. Har iofs Family Guy på iPoden, men inte lika skönt som att ligga och kolla på datorn ju! Längtar som fan tills i helgen däremot. Judith kommer, så jävla längesen man fick träffa henne.

Om nu Anna åker till Piteå (jag håller alla tummar jag har), så följer jag nog inte med. Kanske ska förbi Fia en sväng och hämta mina ringar, som hon förhoppningsvis böjt till tills dess. Jag måste ju bara ge henne dem först :p Sen kom jag på att det nog är smart om ngn är hemma och väntar på Judith. Kul för henne om hon kommer till Arvids, och vi sen är i Piteå, lol.

Måste få talanalysen gjord också. Erik skulle låta mig läsa hans, för annars kommer jag nog aldrig att klara det. Nej, han har inte gjort en analys på samma tal som jag ska. Så jag fuskar inte! Ville bara göra det klart för alla. Men talanalysen känns lite krisig. Eftersom jag nu släpat mig igenom den värsta kursen genom tiderna så vill jag gärna få betyg i den också. (Har chans på VG). Lollo är så bra på att överaska mig. Var helt säker på att jag skulle få IG i både SvB och SvC. Men nej, chans på MVG i SvB och chans på VG i SvC.

Måste förestesten prata med min grupp som jag aldrig pratar med (SUCK), om hur vi ska få ihop redovisningen. Kommer ju att bli ett IG på den för att mina gruppkamrater aldrig är på skolan >.< Måste ju iaf minst få VG, eller G... sen MVG på nationella och minst VG på den skriftliga uppgiften om nyskapare. Annars kan jag säga hej då till mitt MVG innan jag ens har fått det..

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

Hihi, jag vet hur det kommer att bli ^_______^

Maria svänger in på kiosken. Rusar in med ett brett leende på läpparna. Kommer ut med ett minst lika stort leende. Fast nu med ett ca 5kg tungt paket i famnen. Maria hoppar in i bilen. Kör så fort hon kan (så fort som lagen säger, naturligtvis). Parkerar bilen. Springer in och sliter upp kameran ur kartongen. Skummar igenom vissa delar av manualen (om det nu behövs?). Slänger in laddaren i ett uttag. Sätter sig vid datorn (med kameran i synhåll) och öppnar PA-rapporten. So far so good. Men här kommer vi till den lilla finurliga biten. För här kommer Maria, med det (troligtvis?) största leendet någonsin på läpparna, att sitta och titta, och drömma sig bort i kamerans magiska och underbara värld!
Nå? Låter det sannolikt? :)