Friday, April 20, 2007

Bästa födelsedagen EVER! :D

Jag har fått en iPod, jag har fått en iPod lalalala :D:D:D:D:D



Jag blev lyckligast i världen! Fick den av min, rikaste, underbaraste brorsa i hela världen. Han hade skämtat om det; "Haha, kanske ska köpa dig en iPod i födelsedagspresent, du verkar ju vilja ha en så mkt." Sen tjatade jag lite på honom, lite på gnäll sådär bara... Men sen kommer han, idag på min födelsedag, med en iPod 30GB. Jag skulle blivit nog jävla lycklig av en med bara 4GB. JAG ÄR GLAD! :D


För övrigt så HAR jag beställt kameran nu, den är påväg! Kommer antagligen att få den på tisdag. Hur som så ska jag iaf ta ledigt den dagen och åka hem till Malå. (Nördig du är Maria). Men det är för att söka jobb också, sen att jag kan hämta kameran är ju bara fett med bonus ju :D Den externa hårddisken är på väg också. Jättefresh! En Western Digital som är svart med en grööön häftigt ring xD

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

En 30gigs iPod... dom kostar ju typ 2500:-
Du måste serriöst ha värdens bästa storebror, eller åtminstone så ligger han på top10.