Friday, April 6, 2007

Beliinda! :D

Så jävla roligt det var att umgås med henne igen :D
..dock skitsorgligt när jag släppte av henne vid lill-ica.
-"jaa, vi ses väl då..... till sommaren"

ååh, depp!


Fotade iaf med henne igår :) Fan vad roligt det var. Även fast jag typ var sämst på att se depp ut på bilderna. Garvade bara hela tiden ju ^^, Men det var för att det var så roligt att vara med henne igen! Men hon fick till några rikigt bra bilder. Fatta att hon är duktigt :)




Häftigast var dock att hon fick till den här bilden, som jag älskar, i STORM! Shiet vad det blåste!



(Måste bara få lägga upp lite fler också, för att jag tycker om dem så mkt!)




(skeetasvårt att se arg ut när det är så roligt att vara med henne. Vill ju bara skratta hela tiden xD )




tyckte att jag liknade Sonny Moore xD


Åh, tycker att hon kunde haft samma lovtider som jag. Skulle vi hinna hänga mkt mer ju :(

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

Blev riktigt fina bilder! :)
Tycker också att det är skit dåligt att det ska vara olika lovtider...
-"jaa, vi ses väl då..... till sommaren" känner rent hur det hugger till i hjärtat. Så sorgligt... det är ju så sjukt länge till sommarlovet :(

(det är nu du ska säga: "preciiiis") :D