Friday, April 20, 2007

.

Igår var en skitkonstig dag...

Fick först reda på att mammas faster dog tidigt igår morse. Men det var nog dags, hon mådde inte så bra i slutet. Blev helt deppad över den nyheten. Men i nästa andetag säger mamma att jag fått 21 000:-, de första jag tänkte var: KAMERAN!

Så jag visste inte om jag ville skratta eller gråta efter jag la på. Kände mig så skyldig som var superglad över pengarna, när jag egentligen skulle vara ledsen... Jag blev jätteförvirrad och visste inte vad jag skulle känna.


Men ikväll/i helgen blir den här bara min min min:


Ska köpa en extern hårdisk (250GB) också, ett 4GB minneskort och ett uv-filer. Allt går loss på 12 000 ngt, vilket jag inte alls tycker är speciellt farligt. Sen ska jag lägga resterande pengar på sparkontot.

Avslutande tal om 1 h, känns inte alls jobbigt faktiskt! Inte nu när det känns som om Lollo kanske tycker om mig lite trots allt. (chans på MVG i SvB :O )

2 comments:

tyjftyjftykfyul said...

Det tycker jag blir en jättebra födelsedagspresent till dig själv :D
Hoppas tal gick bra också ^___^

Lotta Olovsson said...

fortfarande: det där med pengarna, sånt händer inte på riktigt. det är FÖR häftigt lix.. :)

och grattis igen :D