Monday, April 2, 2007

Lasse Lindh



Måste köpa den nya skivan! Har inte lyssnat ngt än på hans sida, men mest för att jag inte har Internet hemma.. Sen hoppas jag verkligen, verkligen att bokaren på Yran lyssnar till min bön och bokar honom. Jag skulle dö av lycka, helt ärligt! Sommaren skulle vara helt perfekt då..


Sommar ja, om den bara kunde komma snart. Saknar den. Saknar att inte ha ångest 24/7 och saknar att kunna göra precis ingenting utan att jag sen vill ta livet av mig för att jag slösat bort ännu en dag av mitt liv.


Slösade föresten verkligen en dag i lördags. Gjorde högskoleprovet. När jag rättade så fick jag nästan exakt samma resultat som i höstat. Va fan liksom! Jag kunde åkt till Umeå med Erik istället!

3 comments:

Fia said...

Vi skulle fan ha åkt till Umeå ist.. ett jävla slöseri. :/ Erik har ju btw också önskat Lasse till yran. :) Hoppas att han kommer. Och att yran hör era böner!

tyjftyjftykfyul said...
This comment has been removed by the author.
tyjftyjftykfyul said...

Det skulle vara så otroligt roligt om han kunde komma... Får mig att tänka på vilken otroligt härlig känsla det är när man hör "Du skär", utan att man är beredd. Med andra ord, som att man skulle lyssna på radio åsså kommer den låten utan att de säger till. ;>
Längtar också till sommaren, speciellt till den otroligt efterlängtade känslan av frihet...