Thursday, April 17, 2008

Sitter och väntar på att lyxfällan ska börja.

Försov mig imorse. Mindre häftigt! Vaknade 6.17.. min buss går 6.13. Jävla crap! Nästa buss skulle gå 6.28. Slängde på mig kläderna och sprang till bussen. Så trots omständigheterna kom jag bara en kvart sent till jobbet. Vilket iofs inte gjorde så mkt. Torsdagar betyder att jag bara har butiken på Jula, så det funkade ändå. Annars skulle hela min dag blivit förskjuten.

Mina böcker kom idag. Fint! Men nu kommer Äcklet att bli ännu svårare att ta sig igenom. Iaf när jag vet att jag lika gärna kan läsa Birro eller Virtanen. Fan, borde aldrig beställa mer än en bok i taget. Det funkar ju inte annars. Kommer att börja på alla fyra.. Får se till så att jag inte gör det. Började iaf på Virtanens blogg idag. Fint att läsa i bloggform igen.


Håkan växer på mig. Jag vet inte om det är vädret eller vad det är som gör det. Men det känns jävligt självklart helt plötsligt...

No comments: