Tuesday, April 15, 2008

Det blir en SÅN vecka igen. Det är bara tisdag, men det känns som om det borde vara minst torsdag. Gick dåligt på jobbet idag. Längtar efter Göteborg!

Sen blir det en SÅN helg igen också. Vet inte ens om jag är pepp på fest längre. Det låter inte som om Evert är så sugen på fredag. Vilket jag iofs kan förstå, för Corona liksom, inte så häftigt. Och efter en tenta så kan jag tänka mig att man blir rätt slö i huvudet. Men visst, lördag är väl ett alternativ, men då kan ju Lotten inte följa med. Har inte råd med båda dagarna heller. Funderar på att skita i allt.

"Fuck it!"

Tredje säsongen av Skins kommer nog att handla om Effy och hennes polare. Vet inte vad jag tycker om det..

1 comment:

Lotta Olovsson said...

haha men jag känner mig som en sjuåring nu! damn att ni fyller så tidigt, sista maj är inte ens sent tycker jag! kunde ju varit typ ett novemberbarn