Wednesday, April 9, 2008

(Fick skriva om första meningen för att jag började den såhär först: "Jag känner mig så bitter". Inga fler bittra inlägg var det väl? ...men det lär jag väl aldrig kunna hålla.)

Det blev ingen Afasi & Filthy skiva idag. Sucks! Känner såhär i efterhand att jag kunnat spara in på Håkans så att jag skulle haft råd med Fläcken istället. Men samtidigt så vill jag verkligen inte döma ut Håkans ännu, eftersom att den knappt fått ngn speltid. Det har varit för mkt med att ta in Lasse och Markus. Sen att Håkan inte kändes lika självklar som Lasse och Markus från första lyssningen har väl också spelat in i varför jag hellre valt att lyssna på ngn av dem istället för honom. Nog om det nu.

Evert hade seminarium om döden idag. Gud vad hemskt det lät! Jag skulle nog aldrig pallat. Hah, började nästan gråta idag när jag sköt omkring moppen på Jula. Lyssnade (som resten av veckan) på P3 Dokumentär, den här gången om discoteksbranden i Göteborg. Under rättegången var det en pappa som berättade om sin dotter Moa. Fy fan säger jag bara. Han hade sett henne ligga där på parkeringen, död. Jag skaffar aldrig barn! Skulle aldrig någonsin klara av det om något hände med dem.

Funderar på om det blir bok eller iPod ikväll. Är inte speciellt trött och det var ett tag sedan jag såg Family Guy filmen, så det blir nog iPoden.

Men gött med torsdag imorgon iaf. Det betyder att det snart är fredag. Och torsdagar är heelt okej dagar. Nu när jag äntligen fått lite kläm på den där skurmaskinen så är det nästan halvroligt att ta lagret med den. Sen när man ska hem så behöver man inte gå tusentals mil för att komma till bussen, utan busshållsplatsen är typ 5m utanför entrén. Ibland funkar livet rätt okej för mig med, men bara ibland. (Nu kommer imorgon att bli den värsta dagen i mitt liv. Borde lära mig att aldrig jinxa mig själv.)

No comments: