Monday, April 7, 2008

Idag vill jag inte ha Lottens liv. Dubbla skift plus att det tydligen inte gick några bussar (?), så hon är på väg hem med taxi nu. Jävla waste.

Kolla, klockan är 23.21 och jag sitter uppe och lyssnar på Simian Mobile Disco och har inte ett uns av ångest i kroppen. Jag borde väl sova nu tycker man? Men nee, jag har kortdag imorgon så jag kan sova heela eftermiddagen om jag vill. Gött liv.

Jag trodde btw att hela förra veckan handlade om Markus, men last.fm ljuger inte. Har kommit in i världens Bad Cash våg och jag gillart. Det började när jag såg Martin på Open förrförra veckan. Fiint! (Last.fm ljuger förresten jämt, iPoden scrobblas inte som den ska. Men det är sånt man får ta antar jag)

Jag ska schnååla resten av månaden nu. Obehagligt lite pengar kvar. Vågar inte ens köpa Afasi & Filthy-skivan förrän efter Göteborg. Meen, eftersom att Gud verkar tycka om mig lite iaf så har han ordnat det så fint att jag får lön under tiden jag är där nere. Så lite nya kläder lär det väl bli, om det hinns med. Har pratat med Ulrika en sväng idag, och det funkar att jag hinner träffa henne dagen jag kommer. Det blir fiiiint! Åååh, fattar inte att jag inte åkt iväg tidigare juh! Har pratat om det ända sen Belinda flyttade till Växjö, och det var rätt jävla längesen nu.

Nu ska jag vänta på Lotten och sen ska jag gå och lägga mig med Janne Josefsson. (Okej, not quite, men iaf med Uppdrag Granskning. Haha, jag är såå nördig! Lyssnade på P3 Dokumentär hela dagen i iPoden också, så det har verkligen varit en SÅN dag idag)

No comments: