Thursday, April 3, 2008

Oh gosh, Petter nämner Malå i sin blogg. Det är ju helt crazy! Kul som fan att ngn pallar komma till skitstället iaf. Men jag pallar inte åka hem för att kolla på honom. Kan känna att han är rätt rolig ibland, men musiken är inget jag lyssnar på precis. Men jag måste erkänna att jag tycker lite synd om honom. Han lär väl inte vara förberedd på vad som väntar honom. Massa äckliga, klängiga norrlänningar! Usch, jag vill inte ens tänka på det! Så glad att jag flyttade från stället!

Men nu var det inte det jag tänkt blogga om. Såg framför mig hur jag skrev ett långt och djupt inlägg om min nuvarande ångest. Men jag pallar inte. Det blir för tungt. Så jag skriver så här i stället: Thank God for Tyra! Nu ska jag kolla på Top Model tills ögonen blöder och min hjärna helt kopplat ur.

End.

2 comments:

Anonymous said...

Malå var mycket trevligt.
M.v.h. Petter

tyjftyjftykfyul said...

Ojojoj!

Ser ni vem som har lämnat en comment här då! :D