Saturday, April 5, 2008

Fylleblogg igen, Simon gästbloggar ikväll;


"ingen lyssnar längre" Det var vad maria sa till Anna på frågan om varför maria stängde av anna från högtalartelefonen. Det var ganska roligt.

Angående humor. Jag måste söga att min humor under 26 och ett halvt år har tagit intryck på alla de möjliga plan. För 13 år sen tyckte man ju att det var helt idiot-hilarious när galenskaparna & after shave drog några tokigheter. Idag skrattar man inte när bröderna schulman försöker köra något allmänfientligt humorprogram via sin sida på nätet. Jag blir mest avig. Enda hittills som varit kul på http://www.1000apor.se är frasen "siuge kiuk vi ringmiuren" och så tror jag nog det kommer förbli.

Jag är här ikväll. hos Maria och hennes roomie. Första gången..och jag måste säga att det tagit väldigt lång tid för mig att få tummen ur röven för mig med att hälsa på. Men nu äntligen. Jag tycker det är ganska trevligt hittills. Det enda extravaganta för kvällen so far är nog att jag testat appletini och nu minskat tre procent på min straightprocent. Men det bjuder jag nog på.ö det var ju ganska gott. Dock inget jag skulle sitta och smutta på alltför länge innan jag fick diabetes. Sött,sliskigt.. galet. Men bra för tjejer och killar som "funderar" ;)

Nu är min sejour här hos maria som gästbloggare klar. Vill du läsa mer om vad jag skriver så finns jag på http://stenlund81.blogg.se Uppdaterar sällan. men när jag gör det har jag i regel nåt bra att skriva om.

kramen.

No comments: