Wednesday, April 2, 2008

Känner att jag har failat med att recensera Open på ett bra sätt, överhuvudtaget för den delen. Men jag orkar inte göra det heller. Låt oss bara säga att det var okej, men kunde vart bättre. Vad var grejen med att sätta Tensta och Timo samtidigt t ex? Missade Tensta, och är rätt bitter. Visst, Timo var fin men inget nytt precis. Afasi ska jag inte ens prata om. Gosh, säger jag bara!

Jag är trött som fan. Tvätt nu, och jag är riktigt opeppad. Men det är ett nödvändigt ont antar jag.
Maxi sen, men jag tror inte att jag pallar. Ska ändå inte handla ngt.. och Evert och Lotten har mitt fulla förtroende gällande dammsugsköp.

Fick Markus nya skiva på posten idag också, men jag har inte kommit mig för att lyssna ännu. Känner att jag vill vara lite piggare så att jag har lite öppnare sinnen. Just nu kan jag bara tänka på att sova. Har kollat igenom vad låtarna heter bara, och det ser ju helt fantastiskt ut! Ta spår 6 till exempel, "Den som dör får se / Markus Kyrkogård". Varför har han inte gjort det här tidigare?

No comments: