Tuesday, April 8, 2008

Den här dagen har varit ett jävla waste. Vad är meningen med att vara ledig om man ändå bara sitter av tiden? Så jävla opepp på jobb överhuvudtaget. Jag känner att jag längtar lite tills kontraktet med Jula går ut, så mkt mindre timmar. Iofs så betyder ju det så mkt mindre lön. Men jag har räknat lite på det, och det blir typ bara en månad eller så i sommar jag får ha det lite knapert. Men det löser sig. Glassig sommar väger tyngre än rikedom.

Pratat med Belinda idag också. Hon har börjat fixa lite med biljetterna inför showen. Tror att vi bestämde oss för att kolla på världscupshoppningen. Snacka faancy! Det kommer att bli fint.

Evert bjuder på abborre idag. Fan vad gott. Så längesen jag åt annan fisk än lax (fiskbullar och fiskpinnar räknas inte)!

Fan vad rastlös jag är. Det är galet. Vill bara hitta på ngt, men vettefan vad. Vill ha sommar! Eller, jag längtar tills skolan börjar. Ska bli skönt att få tänka igen... även fast jag ju lär vara sämst i klassen. Men det får jag ta då.

2 comments:

Lotta Olovsson said...

du behöver den där livskrisboken vännen!

Emma said...

jag röstar för en rikare fritid! :)