Wednesday, October 31, 2007

Sitter och väntar på att klockan ska bli ett så att jag kan åka till stallet. Ska bli så mys att få rida. ^^, Funderar faktiskt på att dra Lindenäs för att det är så mysigt väder ute. Visst, det är kallt. Men det hör ju till lite :) Sen är det bara att klä sig, och dra på ett täcke på Kickan ^^. Annars får det bli dressyr i ridhuset. Men jag vet inte än.

Ringde Oskar idag. Han var inte ens inne. Fan vad less jag blir!

Äh, imorgon blir det Skellefteå. Fan vad kul det kommer att bli att träffa Lisa igen :)


Det blir förresten inget Umeå i helgen, känns lite surt. Men vadå, det blir fest i arvids istället. Men jag vet inte om jag ska dricka ngt. Lotta skulle inte göra det, så då har man iaf en nykter vän. Jag måste spara pengar!

Pfft, på tal om att spara pengar. Har bestämt vilken mobil jag ska köpa. En SonyEricsson K850i. Men den kostar typ 4500:- Så jävla ovärt! Men alla andra känns så skräpiga, så köper jag inte den kan jag lika gärna ha kvar brorsans skruttiga z600. Men jag vill ha en blix också ju! ...en sån kostar typ 3800:- om man köper paketpriset på cyberphoto. Jag har ju inte råd!! ><

2 comments:

Lotta Olovsson said...

ooh. telefonen gillas!

Emma said...

åhh maria klart du måste dricka:) jennifer kommer ju också. Och som jag fatta på lotten skulle hon bara vara med en lite stund i början och inte med ut, då blir du enspammen nykter:b