Wednesday, October 24, 2007

Peppar 5 december :D


Red Kickan idag. Herregud säger jag bara. Tänkte rida kärleksstigen för att det blev så sent, och ridhuset var upptaget av lektionseleverna. Hur som, när jag kommit en bit in på kärleksstigen hörde jag ngt som levde om massa, sen när jag red fram en bit till så ser jag att det typ sprutar vatten ut på stigen. Jag lovar att Kickan nästan fick en hjärtattack när hon såg det. Hon brukar inte bli så jäkla rädd, men då var hon verkligen rädd. Kunde inte alls rida förbi det eftersom det sprutade vatten, och inte en chans att Kickan skulle gå förbi det. Få gå vääärldens omväg. Tänkte gå förbi Belindas gamla hus, men då var det såklart där det kom ifrån. De höll typ på att borra ngn brunn. Iofs så förstår jag Kickan lite. Skulle inte jag veta vad det var skulle jag också bli skitskraj. Det typ blixtrade och höll på xD Haha, men i övrigt gick det bra. Jobbigt med omvägen bara.


SEN, jag får mig inte till Uddevalla! Det suger som fan! Mamma tyckte inte att det var en bra idé att åka nu eftersom jag har så pass lite pengar, och så måste jag försöka fixa praktikplats till veckan. Fan! Men, jag antar att Uddevalla finns kvar. But still, surt som fan!

No comments: