Sunday, October 14, 2007

Hm, ska jag köpa jackan eller? Blev jävligt sugen faktiskt. Jag fick lön idag, helt appropå sådär. Inte alls ngt jag väntat mig. (Eller, fick den ju för aslängesen egentligen. Men mamma glömde säga det till mig). Hur som var det min semesterlön. Liksom, 1200 pix för att jag tog ledigt och gick på Yran. Det gillas :)

Så, det blir nog jackan för de pengarna tror jag. Är ändå i desperat behov av en riktig vinterjacka. Sen att det står Cheap Monday på den avskräcker mig knappast. Haha, pinsam jag är. Jag borde verkligen börja köpa andra märken snart ^^



Sen då? Jo, min mobil fetdog ju där nere i France. Fick låna en jättefräsch mobil som brorsan fått av sin arb.givare. MEN, den var operatörslåst till Telia. Så jag fick nöja mig med skräp-Z600 istället. Men hittade iaf ett roligt skal som brorsan aldrig använt (det skalet på bilden). Det gillas ^^

2 comments:

Lotta Olovsson said...

jag minns tiden då den var häftig som i ett suddigt skimmer

Lotta Olovsson said...

följ med och res ja :D