Wednesday, October 17, 2007

Bright Eyes - Lime Tree

Vuxenpoäng till mig. Gick till arb. förmedlingen idag... men det var ingen där. Sigh. Alla var på kurs. Just precis idag. Typiskt min otur. Så Arvidsjaurresan får bli uppskjuten en dag. Dels pga att jag verkligen måste gå dit på fredag, och dels för att schemat är ändrat så vi har matte på fredagar nu också. Lite surt, men va fan! Nu kan jag ta bilen också, det skulle jag inte kunna om jag skulle åka på torsdag.

Smsat lite med Jonse också. Bokat parkeringsplats hemma hos henne. Sen fick jag veta att folk är opepp på fest. Det är nästan så att jag blir lite upprörd! Haha, nej med skämt åsido. Vi kan ju bestämma om det blir utgång eller ej i helgen :) Men sånt där löser sig alltid. ^^

4 comments:

Lotta Olovsson said...

det därför att det är en sån där helg som är en sån där lördag före löning :)

men nu får du börja leta småmynt på gatorna så du har råd att resa med oss också!

Emma said...

haha ja precis som lotten förklarade. tänk på att det är toxic och halloween efter denna helg:)

genomsök gatorna!

Anonymous said...

Om jag vore hemma skulle du få festa med mig hur mycket du vill! Saknar dig ju!

tyjftyjftykfyul said...

alltså :O
Vem e opepp? Vi ska väl ut iaf, Leo fyller ju år :P