Tuesday, October 16, 2007

(snodde bilden från Lotta ^^)

Ååh! Jag pallar inte att bli vuxen och tvingas ta ansvar. Jag vill tillbaks till tvåan och trean när man inte hade några riktiga problem annat än att man inte pluggat till matteprovet eller glömt bort engelskaläxan. Mamma och pappa gör inget annat än tjatar på mig att jag måste skaffa jobb. Tror inte de att jag inte fattar det själv? Jag orkar bara inte ta ett jävla skitjobb när jag måste kliva upp kl. 4.00 varje morgon och sen vara helt utslagen när jag kommer hem. Låt mig sitta hemma och stirra en vecka innan ni börjar skrika på mig igen!

Äh, nog bittrat nu. I helgen blir det Arvidsjaur och alla underbara vänner igen. Fy vad jag har saknat dem! Visst, Frankrike var riktigt jävla roligt, men inte lika roligt som det går att ha när de är med.


Arctic Monkeys - Teddy Picker

1 comment:

Lotta Olovsson said...

nä jag vet. idag kom jag på mig själv med att sätta in en RÄKNING i en kategoriserad PÄRM! vafan liksom