Thursday, October 18, 2007

Okej, jag har varit i Frankrike i nästan en månad så förlåt mig nu om alla redan sett det här. Jag har inte sett det förr.

"Unga i Arvidsjaur hatar flygeleverna"

Men det bästa är ändå; "- Det finns ett hat mot flygeleverna. De får stryk i parti och minut och de blir ständigt trakasserade. Det här är välklädda och duktiga elever med hög IQ och så kanske de uppvaktar lokala flickor, säger Anders Holmlund."

Okej, okej, jag säger inte alls att det är kul att flygarna får spö. För det är det inte. MEN, jag säger bara att det är kul att denne Anders Holmlund säger att det beror på att de är välklädda och har hög IQ. Helt jävla klockrent! Stackars fordonare som blir bittra över att flygarna tar "deras" tjejer. Som om fordonarna någonsin får tjejer iaf. Gud, det är verkligen sånt här som roar mig!

(Inte meningen att dra alla fordonare över en kam. Det är bara det att om man springer på en kille som går fordons som faktiskt går att prata med så är denne kille snarare undantaget som bekräftar regeln att alla fordonare är dumma i huvudet.)

3 comments:

Unknown said...

Haha! Ja, visst är det sjukt? Känns ju också som att de generaliserar extremt när de säger: "Unga i Arvidsjaur hatar flygelever".

Lotta Olovsson said...

nu får du spö i helgen av alla fordonare maria!

tyjftyjftykfyul said...

"De får stryk i parti och minut"
Va? Jag har bara hört att en har blivit det :O
Men men, jag har nog missat nått ^^

Haha, håller med i det du säger :P