Friday, October 19, 2007

Jag bli SÅÅÅ less på mina päron. De har redan bestämt sig för att jag ska ha en framtid inom Boliden Mineral. Jag vill inte det. Kan de inte bara förstå det? Jag tycker att gruvan är äcklig!

Var hur som på arb. förmedlingen idag. Pratade lite om London (hihi, jag kanske har pengar så att det räcker iaf ^^), och lite om praktik. Praktik är inget man blir rik på, man tjänar ungefär 2500:- i månaden. Men det kan vara en bra merit. Jag skulle faktiskt vilja få en plats på lokaltidningen. Det var så roligt förra gången. Iofs så kommer den platsen inte att ge mig ngt jobb, men om det ändå bara blir det i två månader så kanske det kvittar? Sen blir det ju London och sen plugg. Lite osäker på Umeå iaf. Men vill ju inte lämna alla polare :/ Har bestämt att jag nog ska söka in till Sundsvall iaf. Inte för att jag kommer att komma in, men va fan. Bara för att då har jag ju sökt iaf. Men vet inte om det blir plugg nu direkt till hösten. Jag skulle vilja hinna göra högskoleprovet en gång till. Det blir inte nästa helg eftersom jag glömde bort att anmäla mig, och om vi nu är i London till våren så blir det nog inte i april heller.

Men jag får se hur jag gör. Om det nu blir London, vilket jag hoppas på, så behöver jag ju inte oroa mig så jävla mkt för min arbetslösa situation heller. Då kanske jag klarar mig med 2 månaders praktik.

Matte om tio minuter. Kanske ska börja dra mig till skolan snart? ...äh, jag kan sitta 5 min till, jag har ju bil :)

Gött som fan med Arvidsjaur ikväll iaf. Vet inte riktigt hur det blev nu, men det har iaf skvallrats lite om Tacos på Lappis ^^ hihi.

OOOH, en till asbra grej! Mamma och Pappa ropade in mig till köket för ett tag sen och berättade att de bestämt sig för att ge mig vinterjackan! :) När de gör sådana grejor så får de mig att glömma att de försöker tvinga mig att jobba i Kriberg, ett tag iaf.

No comments: