Tuesday, October 30, 2007

..Jag saknar mitt svarta hår. Men jag ska INTE färga tillbaks det. Absolut inte före spanien iaf. Sen saknar jag piercingen också, men ska inte sätta tillbaks den. Jag kommer nog ändå att ångra mig igen. Nej, jag klarar mig gott med bara en. Vi firade ju 1 ½ år häromveckan. ^^

Jag har inte ringt Oskar idag heller. Mamma kommer att skrika på mig när hon kommer hem. Jag orkar inte med henne. >.<

Äh! Lite pepp på fest i helgen faktiskt. Men mer pepp på Umeå.

Får se om jag kan ta bilen till Arvids ikväll, har inte sagt till mamma än att jag har tänkt det. Men nu kan det ändå inte spela ngn roll, eftersom det inte kan bli mörkare än såhär. Och jag måste få tillbaks plånboken innan torsdag, då blir det Skellefteå. Ska träffa Lisa och kolla om jag hittar ngt fint på höstrean :)

No comments: