Thursday, August 2, 2007

Harder, Better, Faster, Stronger


Radion får mig att älska låtar jag aldrig skulle lyssna på annars. Kanske dags att börja ta med iPoden till jobbet igen, för att inte bli en p3-människa helt igenom? Fast så farligt nere i träsket är jag faktiskt inte, än iaf. Men helt seriöst, den som inte blir lite varmare i hjärtat av Kanyes nya singel Stronger måste ju vara död inombords. Andra låtar som får mig att spontandansa med moppen är Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent och Hellogoodbye - Here (in your arms).

..fast hela Arctic Monkeys skivan är faktiskt redan nere på datorn ^^,



Annan grej som stör mig lite är att alla städkompisar jag hittils jobbat med har sett ut att vara HÖGST 20. Ngn som minns att jag skrev det om Helena? Hur som, den nya tjejen jag jobbar med nu. Hade kunnit svära på att hon inte var en dag över, typ, 22. Sen idag på lunchen så börjar hon prata om sina två barn! Det skrämmer mig lite.

2 comments:

Lotta Olovsson said...

kanye! hurra! den är sjukt bra. daft punks originalversion också. ^^

tyjftyjftykfyul said...

http://www.youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw
Där du ^^, små älskar den låten sen jag såg den där filmen första gången... och som sagt... allt är i en tagning... inget fusk och ingen redigering...