Thursday, August 23, 2007

OMG, jag har klipp poplugg igen :D

(Håna mig nu inte för posen. Det är det bästa jag orkar leverera för er skull)


Fan, jag känner att det är dags för ett mer komplext inlägg än inläggen på max två meningar som jag hållit på med ett tag nu. Men jag har ju verkligen inget att skriva om, egentligen.

Mina vänner, en sak kan jag iaf berätta för er. Det har äntligen hänt! Jag känner att det finns annan musik än Hellogoodbye igen, och GUD vad jag har längtat efter det här ögonblicket. Jag siar att det blir Arctic Monkeys ett tag nu? Eller så faller jag nog tillbaks i gamla vanor och slänger på lite Lasse istället.

Ska iaf till skolan imorgon, hämta schema. Sen bär det av till Arvids. Ska träffa Christian, sen ska jag väl... vet inte. Kanske spela slut på batterierna i Eriks gameboy kanske? xD Sen har jag ju aldrig sagt att mitt liv har en mening heller.


(Okej, så jävla komplext blev det väl inte. But still, bättre än inget)

1 comment:

Unknown said...

Oooh, vad snyggt det blev! Funderar själv på att skaffa lugg. Är jävligt less på mitt hår som det är nu.

Vad menar du med att du ska hämta schema?