Wednesday, August 15, 2007

Jag är på lagom skitbra humör idag! Trots att det finns vissa grejor som oroar mig, men det är bara att skjuta dem längst bak i skallen och fokusera på allt annat. Typ som att jag kommer snart (förhoppningsvis) att få träffa Belinda. Läste just hennes mammas blogg och blev helt sjuk av längtan (så jag skickade ett konstigt mms). Men i övrigt så känns allt helt okej. Fest med vännerna på lördag, kommer att bli helt jävla underbart! Skell imorgon, ska fixa pass till Frankrike.

Var på banken idag och fixade lite vuxenpoäng. Typ VISA, Aktieobligationer och sparkonto. Internet- och telefonbank hade jag redan sen tidigare (tydligen). Så jag är rätt vuxen nu. Pratade med arb. förmedlingen igår, och planerade lite om hur jag ska pussla ihop det med studier OCH jobb, samtidigt. Jag kom inte fram till ngt alls.

Bestämt är iaf att jag och Jennifer hänger i Sthlm några dagar innan det blir dags att åka ner till Frankrike och misshandla min, redan ack så misshandlade, tumme. Jag hoppas inte att det är en spricka. Men jag kan ju röra på den och så, herregud. Men petrörelsen gör ont som fan, sen är det typ omöjligt att göra en knytnäve också. Men hoppas att det fixar sig lite tills dess iaf, det är ju trots att ungefär en månad bort.

Funderar på om man kanske ska ta kameran ut och lägga sig i ngn buske. Föresten, min dator ska in på reparation. Blast! Jag vill inte det. Den funkar egentligen hur bra som helst, men den har helt stött bort cd-enheten (whatever) från sitt system och låtsas som om den inte finns där. Vilket är rätt irriterande. Jag kan ju inte spela Sims ju! Hur som så måste jag iaf formatera om den för att kolla om det hjälper. Risken är dock att datorn inte fattar att jag sätter in formateringsskivorna i cd-enheten. Så jag är rätt hjälplös. En formatering innebär sorg. Fan, inget photoshop! Det känns tungt. Men får tvinga Christian att installera om det igen. Jag som bara haft CS3 typ ngn månad. CRAP! Sen måste ju allt annat in igen också, typ iTunes, Messenger, Sims osv. Datorer är bara skräp!

Haha, dock fortfarande på bra humör pga olika förmildrande omständigheter.

No comments: