Wednesday, August 1, 2007

Fan vad jag bloggar mkt på sistonde känner jag. Men det är typ för att jag ska slippa göra annat. Borde städa, har skjutit upp det i ... två månader nu. Jag är sämst! Hur som så MÅSTE jag göra det imorgon, annars kommer jag inte få ta volvon för att hämta min kryppling till pojkvän xD. Sen om jag inte städar så kommer han inte att kunna hoppa sig in på rummet heller. Skärpning Maria!

Jag känner att jag måste prata med Anna, eller whoever egentligen. Men jag vill ha en repris på midsommar. Med singstar, goda drinkar.. och sen är allt mest ett lyckligt brus faktiskt. Men jag minns iaf att det var kul. Jag minns (vet) att jag vill festa med Anna igen! SÅ längesen ju.

Tänkte impulsköpa ett singstar till mig själv faktiskt. Men tog mitt förnuft till fånga just innan jag tryckte på "beställ". Väntar ju trots att på skivor för 400:- (Hrm, det är bara Lasse. Kände att jag inte bara kunde sitta med "Jag tyckte jag var glad" i skivhyllan.), och sen så fick jag ju nyss ett objektiv för 4000:-. Varför är inte jag miljonär föör?

2 comments:

Anonymous said...

Så sant maria, vill festa med dig med! evighet sen! Men ska inte köra en favorit i repris och däcka bara haha :P Men vad sägs om kanske den 18 augusti? då händer det mkt i arvids, pga starkeman.. mkt folk! Och då är man ledig också! :D Aaaah fan va ja blev sugen på att festa!

tyjftyjftykfyul said...

Jag vill också festa med Anna igen, hon är ju så sjukt trevlig människa! Hon sprider verkligen glädje runt om kring sig när hon är på bra humör! :)