Tuesday, August 7, 2007

Nu står jag här igen, och jag har ingenting att göra förrän om typ en timma.

Igår åt jag ensam iaf, men idag så är gubbarna här, och jag vet inte vart jag ska sätta mig xD Äh, kommer nog att äta lite tidigare än dem iaf. Så kan jag stå vid datorn medan de äter. Fick veta i morse att det tydligen är ngt fackmöte kl 12.30 idag. Jag ska ju inte dit, men jag undrar om chefen släpper mig samtidigt som gruvarbetarna? Jag kan ju ändå inte göra ngt om det inte är ngn här. Eller, jag vill inte vara här nere ensam, liksom HELT ensam!

Peppar fest i helgen som FAN! ^^,

Sen måste jag ringa Jennifer. Lovade henne att färga hennes hår igår. Men då var jag tvungen att skjutsa pappa till stugan, så jag sa att jag gör det ikväll istället. Men imorse sa mamma att Viola har bjudit oss på middag. Känns lite drygt att säga nej bara för att jag ska färga Jennifers hår. Fast jag lovade ju henne, och hon blev lite besviken för att vi inte gjorde det igår :P

Vänner, varför kan ni inte lägga upp typ hundratals bilder på bilddagboken och posta milslånga inlägg i era bloggar? För som det är nu så är det enda jag kan göra under den här timmen att läsa Alex Schulmans blogg, och jag vill egentligen inte sjunka så lågt xD

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

Vill du veta nå jobbigt... jag blir så ledsen... det är så sjukt jobbigt... jag vill... men jag kan inte... jag vill så jävla mycket, jag kan, men det går inte... det skulle bli så himla fel... varför kan man inte dela sig i två... jag vill vara på två ställen samtidigt... jag vet på vilket ställe det blir roligast på... jag vet var jag egentligen vill vara. Men det skulle bli så fel om jag valde det roligare stället... vilket jag än väljer så kommer folk att bli besvikna... tror jag... åtminstone hoppas jag att båda parterna blir lite ledsen att jag inte kan komma... vilket av dom jag nu väljer... Jag har väntat så mycket, jag har längtat så mycket efter båda. Jag vet på vilket ställena jag skulle känna mig säkras, jag vet vilket av alternativen jag skulle välja om... jag inte hade gjort som jag nu har... alltså lovat båda att jag kommer... jag tror du vet vad jag syftar på vid det här laget... Som du kanske vet... så är det Talludden nu på lördag... 2007-08-11... Jag vill vara med er... jag vet att det kommer att bli roligast hos er... jag vet att jag kommer känna mig säkrast hos er... jag har längtat så mycket efter att få festa med er... men tyvärr... så har vi pratat om talludden sedan i juni... ibörjan av juni... Varför? varför blir det alltid så att saker och ting krockar hela tiden... Jag tror du förstår varför det skulle va fel om jag väljer att kommer till er och festar istället... Men, om en sak inträffar, så kommer jag att komma till er. Har inte tänkt skriva ner vad. Men det får ni väl veta ifall jag kommer... Du kanske vet redan vet vad jag menar... om du tänker efter... FAN!, jag som var så pepp på att äntligen få festa med allt trevligt folk igen... åsså ska det visa sig att det krockar :(