Monday, August 20, 2007

Känns som om allt händer på precis samma gång nu. Känner mig lite kluven inför det. Sen lämnar jag alla andra tankar osagda, eftersom jag själv knappt vet vad som är fram och bak längre.


Men helgen, helt okej. Med tanke på det som nu hände. Tack som fan Erik och Sofia för att jag fick bo hos er. Känns helt underbart att veta att ni finns där när man behöver er som mest. Sen Sofia, FÖRLÅT att jag inte kom hem till dig i söndags. Ville verkligen säga hej då, men jag mådde så jävla dåligt. Så jag kunde nästan inte resa mig från soffan på hela dagen. Gick ner på Tre Kronor en sväng, men resten av dagen låg jag helt utslagen.

1 comment:

tyjftyjftykfyul said...

Du är alltid välkommen till mig. Det är verkligen inga problem. Bara att säga till i förväg så att morsan vet att du kommer, du vet hur hon är ^^,. Men som sagt, ställer upp i alla väder :)