Friday, July 20, 2007

Wohooo!

Lyckodag idag. Klockan är liksom 12.46, och jag borde egentligen vara på jobbet. Men då kom snäll-Tommy in till mig när jag stod i fikarummet och diskade. Då säger han; "Du, nu har jag skickat hem pojkarna. Så du får göra kväll när du vill.. bara du är färdig med allt." YAAY! Jag hade egentligen bara kvar storstädning, men jag orkade inte börja dra fram alla dessa skurmaskiner. Så jag fixade klart med disken, och sen sprang jag till gruvstugan och tog reda på tvätten. Sen var det bara att sätta sig i bilen och åka hem.

Nu kommer det bästa; När jag kommer hem och går in i rummet så ser jag att pappa (äääntligen) dragit in bredbandssladden till mig. Så jag sitter vid min lilla söta och skriver det här! (Dock så hatar jag den lite eftersom det verkar som om min mellanslagstangent har pajat eller ngt, den är grymt seg att trycka ner iaf... och det gör mig galen!)

Beställde objektivet igår också :D Fast inte från cyberphoto, som kan gå och skita ner sig, utan från ngn fotoaffär i Sthlm. ^^ Billigare där än på cyberphoto också ! :D:D Så om jag har tur så kanske jag få det på måndag :D YAY

SEEEN! Ikväll blir det skell med alla vänner :D (Förutom Jennifer då som måste jobba, sigh)

No comments: